Kaliteligi 5. yılında...

TELEPHONE DOCTOR TÜRKİYE tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen;

ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ DENEYİMİ ZİRVESİ ve KaLiteLigi ÖDÜL TÖRENİ

Stylus Maslak Trend’de Çağrı Merkezi sektörünün öncü kuruluşları ile Stylus Maslak Trend’de Çağrı Merkezi sektörünün öncü kuruluşları ile gerçekleşti.

Stylus Meeting Centers’a ait üç lokasyondan biri olan Maslak Trend’de saat 15:30’da başlayan karşılama ve kayıttan sonra, sektörün öncü isimlerinden konuşmalar ile devam etti. Tören sonunda gerçekleşen kokteylde, çağrı merkezi sektörü yöneticileri ve çalışanları müzisyen Can Magre ve D.J. Caner Masak eşliğinde hoşça vakit geçirme imkanı buldular.

Kalite Ligi, Telephone Doctor Türkiye tarafından çağrı merkezlerine yönelik gerçekleştirilen gizli müşteri çalışmalarının raporlarını online izleyebileceğiniz bir platformdur. Kurumlara ay içerisinde farklı senaryolar ile farklı saatlerde gerçekleştirilen gizli müşteri aramalarının değerlendirmeleri yapılır ve ay sonunda Kalite Ligi’nde üyelere sunulur. Sisteme üye olunması halinde müşteri hizmetlerinizin başarısını kullanıcı adı ve şifreniz ile tüm kriterlerde izleyebilirsiniz.

Kalite Ligi’nin amacı sizlere hızlı, pratik ve hemen uygulayabileceğiniz yönlendirmeler sunmaktır. Çağrı Merkezinizin büyüklüğü müşteri gözünde farklı bir değere sahip değildir, onun için değerli ve önemli olan şey sadece sizinle yaşadığı deneyimdir. Bu nedenle çağrı merkezi büyüklüğünüz ne olursa olsun, lige üye olabilirsiniz.

Etkinlikte toplam 10 adet ödül sahiplerini buldu;

2015 Nisan Ayı Özel Ödüllerini toplam üç kategoride beş farklı marka aldı.

KaliteLigi En İyi Konuşma Tarzı: Kliksa İç ve Dış Ticaret A.Ş.

KaliteLigi En İyi Konuşma Tarzı: Turkish Bank A.Ş.

KaliteLigi En İyi Yaklaşım: Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM)

KaliteLigi En İyi Yaklaşım: Eureko Sigorta A.Ş.

KaliteLigi En İyi Müşteri Deneyimi: Cigna Finans Emeklilik ve Hayat A.Ş.

KaliteLigi 2014 Yılı Ödüllerini toplam beş marka aldı.

KaliteLigi 2014 Dördüncüsü: Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş.

KaliteLigi 2014 Üçüncüsü: Odeabank A.Ş.

KaliteLigi 2014 İkincisi: Allianz Yaşam ve Emeklilik A.Ş

KaliteLigi 2014 Birincisi: Renault Mais

KaliteLigi 2014 Birincisi: Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.

(+500 Koltuk)

Telephone Doctor Türkiye, PDR Grup’un çağrı merkezleri ve masasında telefon olan herkese eğitimler veren firmasıdır. 1997 yılından beri eğitim ve danışmanlık hizmeti sunan Telephone Doctor Türkiye, sektörünün İSO belgesine sahip ilk kuruluşudur.